Range Rover Sport – SUV-ul electric așteptat de întreaga lume!

Britanicii se pregătesc de marea cunfruntare cu ceilalți producători auto prin construcția celui mai așteptat model Range Rover, cel cu motorizare electrică.

Primele fotografii și informații fac deja furori în piața auto și scot la iveală ingeniozitatea producătorului britanic. Chiar dacă la acest moment clienții pot alege între motoarele pe benzină, diesel și plug-in hybrid, în 2024 vor putea alege varianta electrică 100%, susținută de anvelope cu performanțe ridicate, special concepute pentru mașinile electrice.


Range rover confort

 

Designul noului Range Rover

Noul Range Rover a suferit mici modificări din punct de vedere al designului față de precedenta versiune. În portiere, cu ajutorul sistemului electric, putem observa că mânerele se retrag, iar în partea frontală a mașinii sunt amplasate farurile subțiate. Spatele beneficiază de un ornament întins pe întreagă lungime și în care sunt integrate stopurile.

Nici nu mai este cazul să ne întrebăm cu ce tip de jante va ieși această veriune din fabrică, deoarece în ultima vreme nu a fost echipat nici un SUV făcut de britanici cu jante din tablă.


Range rover interior

 


Range Rover la interior

Pasagerii aceste mașini vor fi încântați de spațiul mai mult decât suficient pe care îl au pentru a se simți confortabil. Nici scaunele nu sunt de neglijat, acestea putând fi ajustate electronic pe 22 de direcții, oferind funcția de masaj și purificarea aerului. Peste volanul mașinii ne așteaptă un adevărat partener de drum, display-ul cu informațiile bordului de 13,7 inch, o consolă cu afișaj de 13,1 în zona de mijloc, care prin asistența lui Amazon Alexa putem naviga în sistemul multimedia Pivi Pro. La capitolul opțiuni, putem îmbunătăți acustic interiorul prin Meridian, sistemul audio care prin cele 29 de incinte acustice, înglobează o putere de 1430 W.


Range rover incarcare

 


Despre motorizarea electrică

Până în 2024, când varianta pur electrică va fi disponibilă publicului larg, cei ce iubesc acest brand se pot multumii cu cea mai nou lansată versiune Electric Hybrid, împins de 510CP, oferind o autonomie, împreună cu motorul pe benzină, de aproximativ 740 km. Dacă achiziția acestei mașini se va face în anotimpul rece trebuie ținut cont că acesta, mai mult ca sigur nu va fi echipată cu anvelope de iarnă și va trebui să fim atenți la acest lucru.

Până atunci va trebui să ne mulțumim cu variată cea mai nouă, lansată acest an, un motor de 3.0 litri pentru versiunea P400 care ascunde sub capot 400 CP.

Range rover motorizare


Va fi disponibilă și o versiune de top, cu motor V8 twin-turbo de 4.4 litri (produs de BMW), care este capabil să ofere 530 CP.

Dacă mai devreme am vorbit de modelele actuale pe benzină, trebuie spus că avem posibilitate de a alege și motorizări diesel, de 3.0 cu putere de 300 CP(D300) și 350 CP(D350).

Pe varianta plug-in hybrid vom găși un motor pe benzină 3.0, care are alături o baterie ce înmagazinează 38.2 kWh. Autonomia electrică pentru modelele P440e de 440 CP și P510e de 510CP, este de aproximativ 114 km, respectiv 113 km.

Previous post CITROEN E-C4 X PUR ELECTRIC – Caracteristici de sedan cu temperament de SUV!
Next post PEUGEOT 408 – Motorizare plug-in hybrid și nonconformist din orice punct de vedere!